FAQ

Co to jest trening EMS ?

Trening EMS (Electrical Muscle Stimulation) jest to trening opierający się na elektrostymulacji włókien mięśniowych, impuls elektryczny dociera do najgłębszych warstw mięśni, przez co jesteśmy w stanie zaangażować 90% naszych mięśni na jednej sesji EMS

Czy 25 minut, jeden lub dwa razy w tygodniu wystarczy ?

Trening EMS może być bardzo wymagający. Odpowiednio przeprowadzony, połączony z odpowiednim odżywianiem daję niesamowite efekty. 25 minut, 2 razy w tygodniu w zupełności wystarczy. Po 4-6 treningach zauważysz pierwsze efekty.

Dla kogo jest trening EMS ?

Nie ważne czy jesteś sportowcem, czy osobą zupełnie nieaktywną, nasz trener dopasuje odpowiednią intensywność, abyś mógł osiągnąć swój cel.

Czego potrzebujemy na treningu EMS ?

3m² i dobrego nastawienia na trening, o resztę zadbamy my.

Po jakim czasie zobaczę pierwsze efekty ?

Pierwsze efekty zobaczysz po 3-4 treningach

Czy trening EMS jest dla mnie odpowiedni, jeśli bolą mnie plecy ?

Trening EMS jest bezpieczny. Jest idealnym rozwiązaniem jeśli masz problemy bólowe z dolnym odcinkiem pleców. Trening EMS nie obciąża stawów i eliminuję bóle np. Kręgosłupa.

Czy trening EMS wyklucza inne aktywności fizyczne ?

Nie, trening EMS może być idealnym uzupełnieniem innej aktywności fizycznej, jednak należy pamiętać, aby w dzień treningu EMS zrezygnować z innych aktywności.

Na czym polega tego typu zabieg?

Trening EMS polega na podpięciu, na wybranych przez fachowca partiach ciała, maksymalnie 10 par elektrod. Zazwyczaj umieszcza się je w takich miejscach jak – nogi, brzuch, ramiona czy klatka piersiowa. Impulsy, przesyłane za pomocą specjalistycznego sprzętu, pobudzają mięśnie do pracy.

Czy podłączenie elektrod lub przesył impulsu jest bolesny?

Nie. Większość osób, które zdecydowały się na tę metodę, stwierdza, że zabieg nie wiąże się z odczuwaniem bólu. Należy jednak wziąć pod uwagę, że usługa wywołuje intensywną pracę mięśni.

Czy trening EMS jest niebezpieczny dla zdrowia?

Metoda stymulacji od dawna stosowana jest m.in. fizjoterapii, dlatego może ona wręcz okazać się korzystna dla osób zmagających się z powszechnymi schorzeniami układu ruchu. Warto jednak pamiętać, że niektóre choroby wykluczają możliwość skorzystania z tej opcji. Osoby, u których przez lekarza została stwierdzona padaczka, zaburzenia krążenia krwi, różnego rodzaju procesy bakteryjne lub wirusowe, powinny zrezygnować z treningu EMS. Również kobietom w ciąży odradza się tego typu aktywność.

Czy zabieg mogą wykonywać osoby o słabej kondycji lub po kontuzji?

Trening EMS nie wymaga dodatkowych obciążeń, więc z powodzeniem mogą brać w nim udział osoby, które od dawna nie uprawiały żadnej aktywności fizycznej. Przesyłane przez elektrody impulsy nie powodują przeciążenia organizmu, dlatego także osoby, które dopiero wracają do zdrowia po różnego rodzaju urazach, nie muszą obawiać się nawrotu kontuzji.

Jakich efektów można się spodziewać?

Celem treningu EMS jest wsparcie w zrzucaniu zbędnych kilogramów. Warto pamiętać, że w początkowej fazie będą zmniejszały się obwody ciała, a dopiero na dalszych etapach powinien być zauważalny rzeczywisty spadek wagi. Intensywna stymulacja mięśni sprawia, że organizm zaczyna korzystać z zapasów energetycznych zgromadzonych m.in. w tkance tłuszczowej. Jeśli zabieg zostanie uzupełniony zdrowym stylem życia oraz zbilansowaną dietą, z pewnością przyczyni się to do utraty niechcianych kilogramów.

Masz jakieś pytania?
Umów się na trening